Počas najbližších dvoch mesiacov budeme robiť stretnutia trochu inak. Chceme, aby boli hlavne o zábave a radi by sme uvítali nových hostí, z ktorých sa možno stanú členovia. Viac už v ozname nášho prezidenta, Vlada Kasardu.
Noví členovia sú pre klub esenciálni, potrebujeme ich aby sme rástli a napredovali. Našim cieľom je vytvoriť kratšie a atraktívnejšie stretnutia. Chceme oslovili široké publikum, kamarátov, kolegov, známych i ostatných ľudí v online priestore. Ak sa nám podarí vzbudiť záujem u hostí, je vyššia šanca, že nás sami oslovia a stanú sa členmi. Nasledujúce pravidlá boli sformulované s takýmito smerodajnými bodmi pre náš klub:
I. SPOLU RASTIEME – chceme získať nových členov
II. SPOLU SA BAVÍME – Toastmasters má byť relax, nie práca
III. SPOLU SME Toastmasters! – všetci si aktívne promujeme stretnutia a klub
Mení sa frekvencia stretnutí na týždenné
Stretnutia budú každý pondelok
(Za ZOOM platíme fixnú sumu mesačne, chceme využiť potenciál online prostredia)
Začiatok o 18:00. Príchod členov medzi 17:55-18:00
Prvých 15 min. stretnutia je venovaných na zoznámenie sa s hosťom, doladenie technických vecí a obsadenie kvantitatívnych úloh
Koniec stretnutia 19:15
(Cielime na kratšie a uvoľnenejšie stretnutia do 75 min max!)
Moderátori sa budú striedať nasledovne:
(Zavádzame model dvojtýždennej rotácie moderátorov. Ten umožní moderátorovi po jeho prvom vystúpení zapracovať spätnú väzbu od súhrnného hodnotiteľa. Pri terajšom modeli rotácie sa moderátor dostal k opätovnému moderovaniu o niekoľko týždňov/mesiacov. Moderovať môžu len členovia, ktorí úspešne ukončili 1. level Pathways)
Na stretnutí budú 2 pripravené prejavy
(Celkovo je 8 prejavov do mesiaca = väčšia príležitosť pre vás napredovať v projektoch)
Rečník s pripraveným projektom je povinný si sám nájsť hodnotiteľa v dostatočnom predstihu pred stretnutím a informovať ho o projekte:
Moderátor improvizácii:
(V online prostredí sa nám priame presviedčanie neosvedčilo, môže byť vnímane ako nátlak od ľudí z neznámeho prostredia)
Organizácia stretnutia – Moderátor – miesto – čas
Na najbližšie 2 mesiace zavádzame voľnejšiu organizáciu. Fixne sa určujú moderátori ktorí budú vopred známi a budú dočasne plniť aj úlohu predsedajúceho. Rečníci sa budú ďalej hlásiť cez easy-Speak. Hlásia svoj prejav i hodnotiteľa.
Ostatné kvantitatívne úlohy
Budú obsadzované na začiatku stretnutia. Na to je vyhradených prvých 15 minút, resp. čas 17:55-18:15.
V záujme každého člena klubu by malo byť promovanie stretnutia
Chceme spoločne naplniť naše ciele. Chceme spraviť reklamu nášmu klubu Toasmtasters Košice ako v Košiciach tak aj na Slovensku. Je super pocit rozprávať pred kamarátmi a známymi a ukázať im čo ste dosiahli v klube. Pochváľte sa svojimi nadobudnutými vedomosťami.
Hovorte o klube, pozývajte osobne, píšte chytľavé statusy, natočte si videjko a spropagujte váš nadchádzajúci projekt. Naučme sa rozprávať na kameru a propagujme sa v online priestore. Je to veľký potenciál.
Hore uvedené zmeny potrvajú do konca marca. Verím, že za zabavíme.
Vladimír Kasarda
prezident klubu Toastmasters Košice